ცალმხრივი, ანგაჟირებული პირების მიერ მიწოდებული ინფორმაცია -აჭარის ტელევიზია Human Rights Watch -ის ანგარიშზე

გამოქვეყნდა:

აჭარის საზოგადოებრივი მაუწყებელი საერთაშორისო ორგანიზაცია Human Rights Watch -ის ანგარიშს ეხმაურება, სადაც მედიის პრობლემების ნაწილში, აჭარის ტელევიზიიდან თანამშრომლების გათავისუფლებაზეა საუბარი:

როგორც ჩანს, საერთაშორისო ორგანიზაცია, რომელიც განსაკუთრებული ავტორიტეტითა და სანდოობით სარგებლობს, სამწუხაროდ, დაეყრდნო მხოლოდ ცალმხრივ, ანგაჟირებული პირების მიერ მიწოდებულ ინფორმაციას, რასაც, სიმართლესთან არავითარი კავშირი არ აქვს - ნათქვამია მაუწყებლის განცხადებაში, სადაც თანამშრომლების სამსახურიდან გათავისუფლების მიზეზებია ახსნილი.

აჭარის საზოგადოებრივი მაუწყებელი იტოვებს იმედს, რომ  მსგავსი უზუსტობები, ზედაპირული დამოკიდებულება და სრულიად უსამართლო შეფასებები, სამომავლოდ აღარ განმეორდება.

განცხადება სრულად

შეგახსენებთ, Human Rights Watch -ის შეფასებით, საქართველოში მედიის თავისუფლების კუთხით მნიშვნელოვანი პრობლემებია- შეშფოთებას იწვევდა მედიის თავისუფლების შეზღუდვის მცდელობები - ვკითხულობთ ანარიშში.

ამის მაგალითებად კი ორგანიზაციას 2020 წლის ანგარიშში "მთავარი არხის" რეპორტაჟის შემდეგ, სუს-ის დაწყებული გამოძიება და აჭარის ტელევიზიაში განვითარებული მოვლენებია მოყვანილი

მთავარი 12:00
უყურეთ ბოლო გამოშვებას

იხილეთ ჩვენს ეთერში

დღის მთავარი